Rohangálni szoktam erre-arra

Hello World

2020/01/01. - írta: airtaki

Oké, új év, elindítom én is a saját edzésnaplómat. Ez amolyan bevezető poszt lesz, de nem fogok részletes háttérsztorikba menni. A lényeg, hogy tavaly májusban kezdtem komolyabban futni, és a tavalyi évem nagyrészt a sportról szólt: futásról és mellette bringázásról. Minden területen fejlődtem, álomeredményeket sikerült hozni mindenféle távon. Na itt tartunk most - és akkor in medias res, jöjjön az edzésnapló a 2020-as évre.

img_e0391.JPGEzek az írások a saját benyomásaim, érzéseim fogják tükrözni, és olykor túlfűtött vagy épp lelombozott hangulatban írom őket. Nem vagyok sem edző, sem profi sportoló: egy lelkes amatőr, semmi több. Tisztában vagyok vele hogy olykor jó nagy hülyeségeket csinálok, éppen ezért NE kövesd az általam leírt módszereket. Arra van egy rakás másik blog szerteszét a neten, önjelölt és hivatásos edzők tucatjai alig várják hogy kézen fogva megtanítsák neked a futás színe-javát. Amit csinálok, azt a saját szakállamra teszem, azért mert jólesik - vagy épp mert azt akarom hogy ne essék jól. Nekem. :) Vagyis ez a blog elsősorban azért készül, hogy egyfajta edzésnapló gyanánt szolgáljon. Ahogy az oldaldobozban is utaltam rá: ha valamit hasznosítani tudsz az itt leírtakból, az tök jó, de kérlek a saját felelősségedre tedd.

Igyekszem gyakran posztolni, kiírni magamból az edzések, versenyek benyomásait. Valószínűleg csapongani, kalandozni fogok, amilyen hangulatban leszek éppen. Bocsájtsd meg nekem - csak egy lelkes amatőr vagyok... :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://airtaki.blog.hu/api/trackback/id/tr8815379438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása