Rohangálni szoktam erre-arra

Living on Video

2023/04/29. - írta: airtaki

Jó sok idő telt el a 496-os kihívás óta, és bizony rengeteg dolog történt velem az elmúlt hónapokban. De a legfontosabb mind közül: néhány napja elindítottam egy vlogot YouTube-on, a téma persze a futás. Mondhatni ezt a blogot igyekszem videós formában folytatni. Annyi de annyi téma, ötlet kavarog bennem! Meg aztán egyszerűbb is futás közben dumálni, mint utólag billentyűzet előtt szépen fogalmazni, helyesírásra odafigyelni, agyalni azon hogy "hmmm, azt hogyan is gondoltam pontosan...?" (Zárójel: persze azért ezt nem gondoltam át eléggé, nem is olyan egyszerű 150-160 közötti pulzussal érthetően dumálni.)

Szóval a lényeg, mostantól megtaláltok itt: youtube.com/@airtaki.

Terveim szerint hetente, vagy hetente néhányszor jelentkezem videókkal. Legtöbbször futás közben, vagy közvetlenül utána fogok vlogolni. Ettől függetlenül, ezt a blogot nem hagyom abba, lesznek írásos posztok, de a hangsúly mostantól a videókon lesz. Próbálok ugyanaz a Lelkes Amatőr maradni aki eddig is voltam, talán egy kicsit szerényebb egóval. Szeretnék mesélni nektek a felkészülésemről a New York Marathonra, szeretnék új helyeket megmutatni (hamarosan költözöm), olykor futós cuccokat, főleg cipőket tesztelni. Ezekhez a videó amúgy is jobb platform mint pusztán olvasni hogy "igen, ez egy gyors cipő."

Holnap lesz egy 20+ kilométeres futásom, ide ismét viszem magammal a GoProt. Jövő héten UB, pár napja spontán hozzácsapódtam egy nyolc fős csapathoz (mi vagyunk a Végtelenbe és tovább!), és lett egy kb. 50 kilométeres szakaszom. Erről is szeretnék majd egy rövidebb videót hozni.

Az első videót tegnap töltöttem fel, picit hosszabb is lett mint akartam, hiába, bele kell még rázódnom.

Köszi szépen ha feliratkoztok a csatornámra és kedvelitek a videóim, igyekszem egyre jobb tartalmakat kreálni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://airtaki.blog.hu/api/trackback/id/tr218113328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása