Rohangálni szoktam erre-arra

Az utolsó hét a Flow Smarton

2020/01/08. - írta: airtaki

...remélhetőleg...

Ma görgőnapot tartottam, és mivel a Zwiftben London volt nyitva, uccu nekiugrottam a kedvenc 40km-es körömnek, a Triple Loopsnak. Picit félve tettem, mert gyakorlatilag kihagytam az ebédet, pedig tésztanap volt. Sajnos a jéghideg, nyomokban húslevesízű ám csontszáraz krumplistészta nagyon nem jött be, és tartottam tőle hogy nem lesz elég üzemanyag ehhez a húzós edzéshez. Indulás előtt fél órával beküldtem ugyan egy banánt meg négy szelet bejglit, de nem gondoltam volna hogy elég lesz. Általában ezen a körön ugyanis rendesen elgurul a gyógyszer - és ez ma sem volt másképp.

gptempdownload.JPEG

A Triple Loops - milyen furcsa - alapvetően három részből áll. Az első fele, kb. 20km nagyjából sík, benne pár nem túl hosszú de annál alattomosabb emelkedővel. Nagyon sokan voltunk ma online, szinte végig lehetett grupettózni, elég húzós tempót sikerült itt tartani. Azaz... elég húzós tempót magamhoz képest. Nem vagyok Sagan II, nálam az átlag 3.0 - 3.2 watt/kg-os edzés már elég komolynak számít. Szóval jó kis hajszában lenyomtuk az első 20-ast, aztán jött a második szakasz, a Leith Hill. Jó kis mászós cucc, alaposan megizzasztott, 315 wattal sikerült megrakni. Ugyan nem lett PR, de 2nd best time igen, aminek azért eléggé örülök. A hegyen pillanatnyilag tekerő 293 zwifterből a hetedik lettem, tök jó! Azt hiszem hamarosan nosztalgiával fogok visszagondolni ezekre az időkre -  a Neoval közel sem leszek ennyire virgonc, és sajnos vélhetőleg az lesz a pontos. A kis Flow Smart szerintem eléggé hektikusan mér. Sebaj, most úgy fogom fel hogy edzésnek így is jó, szórakoztat is, erősebbé is tesz, a pontos számadatok, statisztikák meg majd később társulnak az edzéseimhez, amikor már meglesz az új görgő.

2020-01-08_1824325.jpg

A KOM-ot 185-ös max HR-rel fejeztem be, a tetején pont visszajött a pulzusjel. Írtam már hogy mostanában mennyit kínlódom a Tacx pánttal - ma különösen rossz napja volt, hol mért, hol nem. Inkább nem. Szóval a KOM után jött egy szusszanásnyi lejtő, aztán irány a Box Hill. Ez nem olyan hosszú, nem is olyan meredek, de azért köszi szépen, nem esik jól az előző után. De ma élveztem ezt is, elég rendesen sikerült megrakni, 273 wattot összehoztam rajta átlagban. A két hegy közös Strava segmensén 3rd best time jött össze - teljesen rendben van.

2020-01-08_1827389.jpg

Összességében közel nem 100%-on tekertem, nem is akarom kihajtani magam hisz hétvégén verseny jön, a Zúzmara Félmaraton. Ha innen nézem a fentieket, akkor mindenképp jól sikerült edzésnek nyilvánítom a mait. Élveztem is, hasznos is volt, komolyabb probléma se jött közbe (leszámítva a pulzusmérőt, de azzal már tényleg kezdeni fogok valamit). Legyen 7/10.

Ha minden jól megy, a héten még egy görgős napom lesz, esetleg kettő. Jövő hétfőre ígérte a kereskedő a Neo szállítását, pontosabban nekik akkor szállít a nagyker, nekem ebből az jön le ha minden a papírforma szerint alakul, talán jövő pénteken már az új görgőn tekerhetek. Eléggé be vagyok izgulva, már nagyon várom. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://airtaki.blog.hu/api/trackback/id/tr8515399742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása