Rohangálni szoktam erre-arra

A szív ereje

2021/01/21. - írta: airtaki

Ez most egy érzelmes poszt lesz, nehezen találom a szavakat. Keresem, de nem találom, annyira meg vagyok hatódva.

Épp két napja írtam, hogy micsoda év lesz ez, többek között azért is mert ismét csatlakoztam az Élménykülönítmény lilapólósai közé. Tegnap élesedett az adománygyűjtő kampányom, amely keretein belül 150,000 forintot szándékoztam összegyűjteni a Bátor Tábor kis lakói számára. Srácok... én most tényleg a könnyeimmel küzdök: alig 15 óra alatt összejött a támogatás összege, most pedig, alig egy nappal az első Facebook megosztást követően már meghaladta a 166,000 forintot!

Tényleg nem jutok szóhoz, egyszerűen fantasztikusak vagytok! Egyrészt azt érzem, hogy ilyen barátok, közeli vagy távoli ismerősök mellett mosolyogva fogom futni azt a bizonyos 130 kilométert júliusban. Másrészt pedig...

Másrészről megmutattátok, mennyi jóság, mennyi érzelem lakik a szívetekben. Hogy ha jó ügy mellé kell kiállni, mosolyogva csatlakoztok, s mosolyotok azt üzeni, rátok mindig lehet számítani!

Srácok... Nem tudom eléggé kifejezni a hálámat, a Bátor Tábor lakóinak nevében is NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM hogy vagytok, hogy kiálltatok!

thankyou.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://airtaki.blog.hu/api/trackback/id/tr9716398796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása